Formularz darmowej wyceny

Dokładne zrozumienie Twoich potrzeb to dla nas priorytet. Opowiedz nam o swoim projekcie, pomyśle lub problemie. Wrócimy do Ciebie z najlepszą ofertą!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Przygotujemy wycenę Twojego projektu

Pamiętaj, że wypełnienie wszystkich pól jest opcjonalne – jeśli nie masz na to czasu lub pytanie wydaje Ci się nieistotne – możesz je pominąć. Jeśli nie masz pewności czego potrzebujesz, masz inny problem lub potrzebujesz rady – wybierz odpowiednią pozycję z listy rozwijanej lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Jaka usługa Cię interesuje?

Opisz krótko czym się zajmujesz i kim jest Twoja grupa docelowa, przedstaw swoją konkurencję. Czy Ty lub Twoja firma ma jakiś cel lub misję, czy jest jakiś element (np. oferty), który wyróżnia Cię na tle konkurencji?

Napisz o jaki projekt Ci chodzi i czego ma dotyczyć – czy ma być to landing page, strona firmowa, blog czy może sklep internetowy? Do czego jest Ci potrzebna strona? Czy chcesz pokazać ofertę firmy? Generować klientów poprzez działania w internecie? Rozpocząć sprzedaż na jakimś konkretnym poziomie? W jaki rynek celujesz – czy są to lokalne, krajowe czy może szersze działania?

Czy masz treści na stronę internetową? Czy posiadasz grafiki lub zdjęcia do zamieszczenia? Czy posiadasz logo? Czy do logo jest dołączona księga znaku? W przypadku braku wyżej wymienionych rzeczy sprecyzuj, czy mamy się tym zająć (napisać / stworzyć je) i jeśli tak, to w jakim zakresie?

Zastanów się i wypisz, czy nie potrzebujesz jakichś funkcji, np. takich, które są dynamiczne. Chodzi o cokolwiek innego poza zamieszczeniem statycznego tekstu oraz kilku obrazków. Przykładem może być blog, dodatkowe wersje językowe, wyszukiwarka z filtrami, sortowanie czegoś, formularz kontaktowy, newsletter, kody rabatowe do sklepu online, połączenie strony z usługą zewnętrzną typu CRM, księgowość itp.

Przedstaw orientacyjną objętość i zawartość strony, np. listę podstron typu „O mnie”, „Kontakt”, „Blog”, „Oferta”, „Cennik” itd.

Czy posiadasz podstawowe usługi, które trzeba zapewnić do prawidłowego działania strony? Mowa o domenie – czyli o adresie strony, np. moja-firma.pl, serwerze (hostingu) – czyli o miejscu, gdzie trzymane będą pliki tworzące stronę, certyfikacie SSL – czyli opcjonalnym, aczkolwiek często mocno sugerowanym dodatku, który pozwala na przeglądanie strony poprzez bezpieczny, szyfrowany protokół https.

Przedstaw strony (np. z Twojej branży), które są dla Ciebie wzorem i wskaż, co Ci się na tych stronach podoba, np. „na stronie X podoba mi się sposób prezentacji oferty, mam na myśli te 4 kolumny z rozwijaną opcją…”

Na kiedy planujesz uruchomienie strony?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

Opisz krótko czym się zajmujesz i kim jest Twoja grupa docelowa, przedstaw swoją konkurencję. Czy Ty lub Twoja firma ma jakiś cel lub misję, czy jest jakiś element (np. oferty), który wyróżnia Cię na tle konkurencji?

Jakie produkty będziesz sprzedawać (fizyczne / wirtualne)? W jaki rynek celujesz – czy są to lokalne, krajowe czy może szersze działania? Czy oprócz sklepu chcesz pokazać klientom dodatkowe informacje, np. ofertę i wizytówkę firmy, jej historię, zespół itp.?

Czy masz treści (teksty) na stronę internetową? Czy posiadasz grafiki lub zdjęcia do zamieszczenia? Czy posiadasz logo? Czy do logo jest dołączona księga znaku? W przypadku braku wyżej wymienionych rzeczy sprecyzuj, czy mamy się tym zająć (napisać / stworzyć je) i jeśli tak, to w jakim zakresie?

Zastanów się i wypisz, czy nie potrzebujesz jakichś funkcji, np. takich, które są dynamiczne. Chodzi o cokolwiek innego poza zamieszczeniem statycznego tekstu oraz kilku obrazków. Przykładem może być blog, dodatkowe wersje językowe, wyszukiwarka z filtrami, sortowanie czegoś, formularz kontaktowy, newsletter, kody rabatowe do sklepu online, połączenie strony z usługą zewnętrzną typu CRM, księgowość, bramki płatnicze, firmy kurierskie itp.

Ile produktów będzie orientacyjnie zawierał Twój sklep? Czy zamierzasz dodawać produkty samodzielnie? Czy produkty będą zawierały różne warianty, różniące się np. kolorem lub rozmiarem? Przedstaw również orientacyjną objętość i zawartość reszty strony, np. listę podstron typu „O nas”, „Kontakt”, „Aktualności”, „Oferta”, „Historia”, "Zespół" itd.

Czy posiadasz podstawowe usługi, które trzeba zapewnić do prawidłowego działania strony? Mowa o domenie – czyli o adresie strony, np. moja-firma.pl, serwerze (hostingu) – czyli o miejscu, gdzie trzymane będą pliki tworzące stronę, certyfikacie SSL – czyli opcjonalnym, aczkolwiek często mocno sugerowanym dodatku, który pozwala na przeglądanie strony poprzez bezpieczny, szyfrowany protokół https.

Przedstaw strony (np. z Twojej branży), które są dla Ciebie wzorem i wskaż, co Ci się na tych stronach podoba, np. „na stronie X podoba mi się sposób prezentacji oferty, mam na myśli te 4 kolumny z rozwijaną opcją…”

Na kiedy planujesz uruchomienie sklepu i rozpoczęcie sprzedaży?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

Jaki jest adres strony, którą chcesz zmodernizować?

Opisz na czym miałaby polegać modernizacja. Które elementy obecnej strony (graficzne / funkcjonalne) wymagają zmiany lub poprawy? Czy na stronie występują obecnie jakiekolwiek usterki lub cokolwiek działa nieprawidłowo?

Przedstaw strony (np. z Twojej branży), które są dla Ciebie wzorem i wskaż, co Ci się na tych stronach podoba, np. „na stronie X podoba mi się sposób prezentacji oferty, mam na myśli te 4 kolumny z rozwijaną opcją…”

Na kiedy planujesz uruchomienie zmodernizowanej strony?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

Jaki jest adres strony, którą mielibyśmy administrować?

Czy na stronie występują obecnie jakiekolwiek usterki lub cokolwiek działa nieprawidłowo? Czy w ramach godzin rozwojowych jest coś, co należałoby na stronie usprawnić lub zaktualizować?

Od kiedy chcesz przekazać nam stronę pod naszą opiekę?

W czym możemy Ci pomóc?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

W czym możemy Ci pomóc?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych przez Creatick Kamil Wójcik, w celach związanych z realizacją powyższego zapytania, w tym przedstawienia oferty oraz realizacji prac związanych z zapytaniem. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji przesyłanego zapytania. Przedmiotowa zgoda może być w każdym czasie wycofana. Szczegóły w Polityce prywatności.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Przygotujemy wycenę Twojego projektu

Pamiętaj, że wypełnienie wszystkich pól jest opcjonalne – jeśli nie masz na to czasu lub pytanie wydaje Ci się nieistotne – możesz je pominąć. Jeśli nie masz pewności czego potrzebujesz, masz inny problem lub potrzebujesz rady – wybierz odpowiednią pozycję z listy rozwijanej lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Jaka usługa Cię interesuje?

Opisz krótko czym się zajmujesz i kim jest Twoja grupa docelowa, przedstaw swoją konkurencję. Czy Ty lub Twoja firma ma jakiś cel lub misję, czy jest jakiś element (np. oferty), który wyróżnia Cię na tle konkurencji?

Napisz o jaki projekt Ci chodzi i czego ma dotyczyć – czy ma być to landing page, strona firmowa, blog czy może sklep internetowy? Do czego jest Ci potrzebna strona? Czy chcesz pokazać ofertę firmy? Generować klientów poprzez działania w internecie? Rozpocząć sprzedaż na jakimś konkretnym poziomie? W jaki rynek celujesz – czy są to lokalne, krajowe czy może szersze działania?

Czy masz treści na stronę internetową? Czy posiadasz grafiki lub zdjęcia do zamieszczenia? Czy posiadasz logo? Czy do logo jest dołączona księga znaku? W przypadku braku wyżej wymienionych rzeczy sprecyzuj, czy mamy się tym zająć (napisać / stworzyć je) i jeśli tak, to w jakim zakresie?

Zastanów się i wypisz, czy nie potrzebujesz jakichś funkcji, np. takich, które są dynamiczne. Chodzi o cokolwiek innego poza zamieszczeniem statycznego tekstu oraz kilku obrazków. Przykładem może być blog, dodatkowe wersje językowe, wyszukiwarka z filtrami, sortowanie czegoś, formularz kontaktowy, newsletter, kody rabatowe do sklepu online, połączenie strony z usługą zewnętrzną typu CRM, księgowość itp.

Przedstaw orientacyjną objętość i zawartość strony, np. listę podstron typu „O mnie”, „Kontakt”, „Blog”, „Oferta”, „Cennik” itd.

Czy posiadasz podstawowe usługi, które trzeba zapewnić do prawidłowego działania strony? Mowa o domenie – czyli o adresie strony, np. moja-firma.pl, serwerze (hostingu) – czyli o miejscu, gdzie trzymane będą pliki tworzące stronę, certyfikacie SSL – czyli opcjonalnym, aczkolwiek często mocno sugerowanym dodatku, który pozwala na przeglądanie strony poprzez bezpieczny, szyfrowany protokół https.

Przedstaw strony (np. z Twojej branży), które są dla Ciebie wzorem i wskaż, co Ci się na tych stronach podoba, np. „na stronie X podoba mi się sposób prezentacji oferty, mam na myśli te 4 kolumny z rozwijaną opcją…”

Na kiedy planujesz uruchomienie strony?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

Opisz krótko czym się zajmujesz i kim jest Twoja grupa docelowa, przedstaw swoją konkurencję. Czy Ty lub Twoja firma ma jakiś cel lub misję, czy jest jakiś element (np. oferty), który wyróżnia Cię na tle konkurencji?

Jakie produkty będziesz sprzedawać (fizyczne / wirtualne)? W jaki rynek celujesz – czy są to lokalne, krajowe czy może szersze działania? Czy oprócz sklepu chcesz pokazać klientom dodatkowe informacje, np. ofertę i wizytówkę firmy, jej historię, zespół itp.?

Czy masz treści (teksty) na stronę internetową? Czy posiadasz grafiki lub zdjęcia do zamieszczenia? Czy posiadasz logo? Czy do logo jest dołączona księga znaku? W przypadku braku wyżej wymienionych rzeczy sprecyzuj, czy mamy się tym zająć (napisać / stworzyć je) i jeśli tak, to w jakim zakresie?

Zastanów się i wypisz, czy nie potrzebujesz jakichś funkcji, np. takich, które są dynamiczne. Chodzi o cokolwiek innego poza zamieszczeniem statycznego tekstu oraz kilku obrazków. Przykładem może być blog, dodatkowe wersje językowe, wyszukiwarka z filtrami, sortowanie czegoś, formularz kontaktowy, newsletter, kody rabatowe do sklepu online, połączenie strony z usługą zewnętrzną typu CRM, księgowość, bramki płatnicze, firmy kurierskie itp.

Ile produktów będzie orientacyjnie zawierał Twój sklep? Czy zamierzasz dodawać produkty samodzielnie? Czy produkty będą zawierały różne warianty, różniące się np. kolorem lub rozmiarem? Przedstaw również orientacyjną objętość i zawartość reszty strony, np. listę podstron typu „O nas”, „Kontakt”, „Aktualności”, „Oferta”, „Historia”, "Zespół" itd.

Czy posiadasz podstawowe usługi, które trzeba zapewnić do prawidłowego działania strony? Mowa o domenie – czyli o adresie strony, np. moja-firma.pl, serwerze (hostingu) – czyli o miejscu, gdzie trzymane będą pliki tworzące stronę, certyfikacie SSL – czyli opcjonalnym, aczkolwiek często mocno sugerowanym dodatku, który pozwala na przeglądanie strony poprzez bezpieczny, szyfrowany protokół https.

Przedstaw strony (np. z Twojej branży), które są dla Ciebie wzorem i wskaż, co Ci się na tych stronach podoba, np. „na stronie X podoba mi się sposób prezentacji oferty, mam na myśli te 4 kolumny z rozwijaną opcją…”

Na kiedy planujesz uruchomienie sklepu i rozpoczęcie sprzedaży?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

Jaki jest adres strony, którą chcesz zmodernizować?

Opisz na czym miałaby polegać modernizacja. Które elementy obecnej strony (graficzne / funkcjonalne) wymagają zmiany lub poprawy? Czy na stronie występują obecnie jakiekolwiek usterki lub cokolwiek działa nieprawidłowo?

Przedstaw strony (np. z Twojej branży), które są dla Ciebie wzorem i wskaż, co Ci się na tych stronach podoba, np. „na stronie X podoba mi się sposób prezentacji oferty, mam na myśli te 4 kolumny z rozwijaną opcją…”

Na kiedy planujesz uruchomienie zmodernizowanej strony?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

Jaki jest adres strony, którą mielibyśmy administrować?

Czy na stronie występują obecnie jakiekolwiek usterki lub cokolwiek działa nieprawidłowo? Czy w ramach godzin rozwojowych jest coś, co należałoby na stronie usprawnić lub zaktualizować?

Od kiedy chcesz przekazać nam stronę pod naszą opiekę?

W czym możemy Ci pomóc?

Jaki budżet posiadasz na realizację projektu?

W czym możemy Ci pomóc?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych przez Creatick Kamil Wójcik, w celach związanych z realizacją powyższego zapytania, w tym przedstawienia oferty oraz realizacji prac związanych z zapytaniem. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji przesyłanego zapytania. Przedmiotowa zgoda może być w każdym czasie wycofana. Szczegóły w Polityce prywatności.