Przeczytaj nasze publikacje Zasiądź wygodnie w fotelu, weź w dłoń kawę i oddaj się lekturze. O czym tu przeczytasz? O marketingu internetowym, social mediach i ciekawych projektach, rzecz jasna. Z korzyścią dla Ciebie i Twojej marki! Najnowsze wpisy WSZYSTKIE Dobre praktyki Poradnik Trendy Dobre praktyki26 sierpnia 2020Brief projektowy – jak go wypełnić i dlaczego jest tak ważny? Brief to bardzo istotny dokument, który towarzyszy większości współprac z agencjami kreatywnymi i freelancerami. To od niego w dużej mierze zależy, czy współpraca ta będzie udana i czy obie strony… Poradnik17 sierpnia 2020Skąd wziąć politykę prywatności do umieszczenia na stronie? RODO obowiązuje od 25 maja 2018 roku i od tego czasu dane strukturalne, obecne w bazach, i te niestrukturalne, rozsiane po całej masie nośników od poczty internetowej, po dyski i urządzenia mobilne,… Dobre praktyki18 lipca 2020Dlaczego nie powinno się justować tekstów na stronach internetowych? Dlaczego pełne justowanie publikacji internetowych się nie sprawdza i jaki wpływ ma ono na czytelność? Aby poznać odpowiedź na to pytanie warto przeanalizować specyfikę tekstów wyświetlanych na… Trendy4 lutego 2018Trendy w webdesignie na 2018 rok. Zobacz, jak powinna wyglądać Twoja strona!Co prawda rok 2018 dopiero się zaczął, ale już teraz możemy przypuszczać, jak będą wyglądały nowe strony internetowe i jakie trendy będą panować w webdesignie. Od kilku lat widać pewien kierunek –… Dobre praktyki8 września 2017Jaka powinna być idealna strona internetowa? Poznaj 8 skutecznych praktykSieć jest bardzo konkurencyjnym miejscem. Zachęcenie ludzi do odwiedzenia naszej strony to tylko połowa sukcesu. Nie liczy się bowiem kliknięcie, a zaangażowanie – chcemy, by potencjalni klienci… Poradnik24 sierpnia 2017Facebook w Twojej firmie – czy warto mieć fanpage i jak go prowadzić?Jeszcze do niedawna tylko niektóre firmy miały własne strony internetowe. Dziś jest to na porządku dziennym, a zwykła wizytówka WWW już nie wystarcza. Mawia się nawet, że jeśli firmy nie można… Poradnik31 lipca 2017Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego – praktyczny przewodnikJeszcze nie tak dawno blogowanie kojarzyło się wyłącznie z hobby. Dziś stanowi jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Za pośrednictwem bloga możemy… Szczegół nie jest tylko szczegółem. To część składowa każdego projektu. The details are not the details. They make the design. — Charles Eames Stwórzmy razem Twój projekt Wyślij do nas wiadomość, krótko opisując Twój projekt, pomysł lub problem. Stwórzmy wspólnie coś fajnego! Skontaktuj się z namiWyśij brief